NESPEČNOST

Za spanje porabimo približno tretjino svojega življenja in zelo pomembna je kakovost našega spanca. Dandanes vemo, da so procesi, ki se odvijajo med spanjem, enako pomembni kot procesi, ki se odvijajo čez dan. Tudi zamisli, da je spanje izguba časa, so se izkazale za napačne, saj se je pri ljudeh, ki so bili izpostavljeni pomanjkanju spanja, pojavilo poslabšanje psihomotoričnih funkcij in upad koncentracije.

 

 

Ljudje potrebujemo spanje za vzdrževanje primernega delovanja možganov (spomin, govor, ustvarjalnost), s tem pa tudi pravilnega delovanja celotnega organizma. Potreba po spanju je pri vsakem človeku drugačna, idealen čas spanja pa je 7-8 ur. Manj kot 6 ali več kot 10 ur spanja dnevno se smatra za nezdravo. Povprečen čas spanja se neprestano znižuje, kar vodi v velike težave ljudi, saj trpijo za pomanjkanjem spanca.

“Na začetku se to lahko kaže kot utrujenost čez dan in v upadu koncentracije, sčasoma pa lahko pomanjkanje spanca vodi do resnih motenj, kot so debelost, diabetes, imunološke težave itd. Torej, vsi bi morali najti dovolj časa za spanje – za izboljšanje lastne kondicije in podaljšanje svojega življenja. – Jože Majes

 

Kako na naraven način odpraviti nespečnost?

Pri težavah s spanjem je najbolj pomembno odkriti vzrok, zakaj človek ne spi. Nespečnost dostikrat povzročajo globoko v nas spravljene skrbi, ki nas obremenjujejo še posebej takrat, ko se človek zvečer skuša umiriti in zaspati. Zagotovo je zelo pomembno, da po možnosti takšne skrbi odpravimo, jih rešimo, da nas posledično nič večne obremenjujejo.

Predlagamo, da se najprej vprašate, kaj je vzrok nespečnosti. Ali je prevelika živčna obremenitev ali strah? Vlada mogoče v hiši prepir?

Poskusite čez dan piti čaj iz melise. Zvečer dajte čaju žličko medu. Ko greste v posteljo, vzemite dobro knjigo. Zvečer se ne najejte preveč, predvsem težke, močno začinjene hrane.

Če boste upoštevali te nasvete in se stanje še ne bo izboljšalo, svetujemo, da si zvečer pripravite hladen namok iz baldrijana. Pet čajni žličk korenine baldrijana prelijte z enim litrom prekuhane hladne vode. Zjutraj to precedite in popite čez dan v petih obrokih. Čaj bo začel delovati čez 14 dni. Sicer pa pijte čaj tri tedne. Če ne bo pomagalo, postopek ponovite. Lahko pa poizkusite piti čaj iz naslednjih zdravilnih rastlin: baldrijan 35%; hmeljevi storžki 35% in melisa 30%. Pijte po 3 do 4 skodelice tega čaja na dan tri tedne.

Za dodatno pomoč pri nespečnosti Jože Majes svetuje piti čajno mešanico Zaspanček JM 104, ki vsebuje hmeljeve storžke, kamilico, meliso, meto in rožmarin. Preko dneva je potrebno popiti 1 liter čaja, kar ponavljamo 21 dni. Po 3 tednih, kuro za 1 teden prekinemo in po tem kuro po potrebi ponovimo. Mešanica deluje tako, da se telesu pomaga umiriti in spet vzpostaviti notranje ravnovesje, ki posledično vodi do trdnega spanca. Glede na izkušnje in povratne informacije ljudi, čaj začne delovati nekje po 10 dneh pitja.

Če so vaše težave s spanjem večje, lahko sočasno uporabljate tudi kapljice baldrijana JM 408, ki bo povečala učinek čaja in pospešila zdravljenje.

Dodaten nasvet za lažje in boljše spanje: pred spanjem ne jejte, ne pijte, tudi ne telovadite in ne glejte televizije. Vaše telo se bo tako lažje umirilo!

Indijsko tradicionalno zeliščarstvo –  AYURVEDA Spanje je čas za regeneracijo, predelovanje izkušenj in nabiranje novih moči za prihajajoči dan. Toda dandanes, veliko ljudi zvečer težko zaključi s svojimi aktivnostmi ter se zaziba v globok spanec. V primeru problemov s spanjem Ayurveda priporoča redno masažo z oljem Vata masažnego olje, s katerim si vsak večer pred spanjem nežno zmasiramo stopala ter izvajanje naslednjih nasvetov:

Zvečer: poživljajoče, prijetne aktivnosti, topla kopel, lahka zgodnja večerja (npr. juha)

Predno greste v posteljo: uporabite aroma olje, poslušajte sproščeno glasbo

Ponoči: udobna postelja in prijetna atmosfera v spalnici.

Za izboljšanja spanja svetuje naslednje produkte:

Ayurvedski nasvet: Verjetno ste že slišali za trik, ki pomaga da lažje zaspite: če greste v posteljo pred 10 uro zvečer, boste lažje potovali v deželo sanj. Ayurveda pojasnjuje zakaj je lažje zaspati pred deseto uro zvečer in zakaj je takšen spanec bolj krepčilen. Vsak čas v dnevu ima svojo kvaliteto. Od 6 do 19 ure zvečer prevladujoča Kapha doša pomaga, da lažje zaspite. Po 10 uri zvečer se prične Pitta čas: to je čas v katerem med spanjem podoživljate duhovne vtise. V kolikor v tem času ostanete budni, se vam zgodi fenomen, ko utrujenost počasi izgine, zaspite pa šele pozno po dvanajsti uri ponoči in zbudili se boste bolj utrujeni, kot sicer.

Za svetovanje o izbiri naših zeliščnih izdelkov in prehranskih dopolnil

pokličite: 07/30 66 830 ali 041/887 362
pošljite e-mail: info@k2m.si
ali nam zastavite vprašanje TUKAJ

 

Predstavljene izdelke lahko naročite tudi v naši eTrgovini:

>> ČAJ JM 104 ZASPANČEK

>> KAPLJICE JM 408 BALDRIJAN 

>> MELISA, 100g

>> BALDRIJAN, 100g

>> VATA MASAŽNO OLJE

>> ZELIŠČNI TABLETI MIRNA NOČ  MA 107

>> ZELIŠČNI TABLETI MIRNA NOČ PLUS MA 1778

>> ZELIŠČNI TABLETI MIRNA NOČ P MA 1684