[leaflet-map lat=45.7556302 lng=15.0581803 zoom=12 !scrollwheel zoomcontrol]
[leaflet-marker svg background=”#4a48bb” iconClass=”dashicons dashicons-marker” color=”white”]Kmetija Plavica[/leaflet-marker]

K2M d.o.o.
Pionirska cesta 3,
8350 Dolenjske Toplice
ID številka za DDV: SI44404751
Matična številka: 1300601
Transakcijski račun: SI56 02970-0050857362
Direktor: Vid Klančičar
Osnovni kapital: 42.156,55 EUR
Tel./Fax: +386 7 30 66 830 Gsm: +386 41 887 362
E-mail: info@k2m.si
Podjetje je zavezanec za plačilo DDV.

POGOSTA VPRAŠANJA

  • Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki bo zagotavljala zaupnost narave izdelka.
  • Če je ob prevzemu pošiljke opazno, da je artikel ali paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec nemudoma sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pa obvestiti kmetija-plavica.si. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.
  • Stroški poštnine za Slovenijo: – za zneske nakupov do 49,99€ znaša poštnina 3,50€, – za zneske nakupov nad 50€ je poštnina brezplačna.
  • Stroški dostave za Tujino: Hrvatska = 8€, Austria = 10€, Italia = 15€. Za tujino sprejemamo samo vnaprejšnja plačila in ne po povzetju. Znesek poštnine je enoten ne glede na višino zneska nakupa.
  • V kolikor z izdelkom ne bi bili zadovoljni, ga lahko nepoškodovanega vrnete v roku 15 dni od prevzema na naslov K2M. Vrednost nakupa vam bomo povrnili.
  • V 14-ih dneh od dneva prevzema izdelkov imate pravico do odstopa kupoprodajne pogodbe preko e-naslova info@k2m.si, pri čemer ni potrebno navesti razlog. Strošek vračila izdelkov je edini strošek odstopa. Nepoškodovane kupljene izdelke v originalni embalaži in nespremenjeni količini je potrebno vrniti najkasneje v roku 30-tih dni od sporočila o odstopu. Najkasneje v roku 30 dni od sporočila o odstopu vam vrnemo kupnino.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Za več informacij o vašem naročilu preverite stanje na strani Sledenje naročilu

KONTAKTNI OBRAZEC

PIŠITE NAM