V spodnjem tekstu vam prilagamo besedilo pripravljeno s našimi poslovnimi partnerji, Poštno Slovenije in GLS Slovenije.
POŠTA SLOVENIJE
Svetujemo, da zaradi nevarnosti okužbe s koronavirusom in naraščanja števila potrjenih okužb izberete VARNO in DISKRETNO dostavo.
Pri Pošti Slovenije spremljamo vsa ustrezna poročila uradnih organov in pri izvajanju poštnih storitev upoštevamo vse priporočene ukrepe za zaščito ljudi – tako zaposlenih kot uporabnikov poštnih storitev.
Vse več potrošnikov se odloča za spletno nakupovanje, saj se tako izognejo neposrednemu stiku s prodajalcem. Na Pošti Slovenije se zavedamo pomena diskretnosti in varnosti, ki je v teh dneh še kako pereča tema.
Zato vam svetujemo, da za dostavno mesto izberete eno izmed alternativnih dostavnih točk in se tako izognete tudi neposrednemu stiku z dostavljavcem oziroma poskrbite, da je dostava pošiljke uspešna. Alternativne dostavne točke vam zagotavljajo:
- popolno diskretnost,
- varnost,
- enostavnost,
- dostopnost 24/7,
- hitrost,
- obveščenost.
Predlagamo, da v trenutnih razmerah izberete:
- dostavo v PS Paketomat (24 lokacij po Sloveniji),
- dostavo na vnaprej dogovorjen prostor (na teraso, pod nadstrešek, v lopo …).
Z aplikacijo Pošte Slovenije Moja dostava – moja izbira lahko tudi v zadnjem trenutku spremenite lokacijo dostave paketa, ko je ta že na poti k vam.
Če želite poslati pošiljko, pa svetujemo, da uporabite spletno aplikacijo PS Pošlji paket, s katero paket za pošiljanje pripravite kar doma ter ga oddate v PS Paketomat ali na najbližjo poštno poslovalnico. V spletno aplikacijo vnesete podatke o naslovniku, izberete velikost paketa, pripravite in natisnete spremnico za pošiljanje ter jo namestite na paket. Storitev plačate s plačilno oz. kreditno kartico ali z Moneto.
GLS Slovenija
Pozdravljeni,
Najprej naj vam zaželimo veliko zdravja.
V trenutnih razmerah je v našem fokusu v prvi vrsti zdravje in dobro počutje naših zaposlenih, vas – naših pošiljateljev in vaših prejemnikov paketov. Zato smo sprejeli nekaj nujnih ukrepov za dostavo v izrednih razmerah. Ob tem potrebujemo vašo podporo.
Prosimo vas, da jasno obvestite vse svoje sodelavce in vse svoje prejemnike paketov o novem načinu prevzema in dostave v času izrednih razmer.
1. Prevzem oz. primopredaja paketov poteka izključno na prostem. GLS kurirji ne bodo vstopali v vaše pisarne, skladišča in druge prostore. Predaja naj poteka brez kontaktov z varnostno razdaljo 1,5 metra.
2. Dostava paketov bo potekala na prostem in brez kontaktov z upoštevano razdaljo 1,5 metra.
3. Prejemniki paketov naj se v čim večjem številu odločijo za plačilo direktno vam (s plačilom po predračunu ali s plačilnimi karticami), da zmanjšamo število stikov ob plačilu po povzetju. Prosimo, zmanjšajte število paketov z odkupnino.
4. Prejemniki paketov naj se v čim večjem številu odločijo za dostavo na dogovorjeno mesto ali za dostavo v GLS Paketomat. Omogočite vsem svojim prejemnikom izbiro o dostavi FDS (FlexDeliveryService). Obvestite prejemnike paketov o tej možnosti že pred ali ob naročilu. Dostava na dogovorjeno mesto pomeni, da prejemnik ne podpiše prevzema in da lahko kurir pusti paket npr. pred vrati, na terasi, za ograjo, ipd.. GLS Paketomati omogočajo brezkontaktni prevzem paketa na 70-ih lokacijah po vsej Sloveniji.
5. GLS kurirji ne bodo vstopali v zaprte prostore ob dostavi paketa. Prejemnik paketa naj prevzame paket zunaj.
6. Če paketa ne bo možno dostaviti niti brezkontakno na naslovu niti preko GLS Paketomata, se bo paket takoj vrnil k pošiljatelju. Paketi ne bodo čakali prejemnikov na osebni dvig v GLS paketnem centru.
Še naprej natančno spremljamo situacijo in vas bomo sproti obveščali o naših ukrepih. Vsem svetujemo, naj sprejmejo previdnostne ukrepe za zmanjšanje tveganja za okužbo.
Vsem nam želim veliko zdravja, hitro okrevanje družbe in normalizacijo poslovanja.
Borut Zorič, Direktor GLS Slovenija