TUDI VAS MUČI DEMENCA

Demenca je upadanje kognitivnih funkcij, torej pomnenja in razmišljanja, za katero zboleva vedno več ljudi. Prebivalstvo se stara, število ljudi z demenco pa skokovito narašča. Vsak pri sebi mora ozavestiti, kako zelo je pomembno preventivno zdravljenje in zdrav način življenja, navad in prehranjevanja. Izogibanje stresu je tudi tukaj najboljša preventiva. Nasploh pa velja dejstvo, da je uravnotežena prehrana ključ do boljše koncentracije. Iz izkušenj vemo, da se ni dobro prenajesti, saj to povzroči utrujenost in nezmožnost razmišljanja, po drugi strani pa ima tudi lakota in kruljenje v želodcu slab učinek na koncentracijo. Priporočamo torej, da smo tudi pri prehranjevanju zmerni!

Demenca in prehrana?
Že preventivno, sploh pa kurativno, se priporoča uživati hrano, ki zares nahrani možganske celice in nas dobro opremi za vsakodnevne napore. V nadaljevanju naštevamo nekaj konkretnih primerov, ki pomagajo pri večji koncentraciji in boljšemu pomnenju.

  • Kofein, temna čokolada, pravi kakav – povečajo budnost, vendar jih moramo uživati v omejenih količinah, saj imajo drugače napačen učinek.
  • Med, agavin sirup, javorjev sirup – možganom za kratek čas dajo energijo, da se izboljšajo kognitivne funkcije. Glukoza je zato pomemben vir, belemu sladkorju pa se izogibajte.
  • Ovseni kosmiči, mlečni izdelki, sadje – če zjutraj zajtrkujemo, najbolj poskrbimo za dober kratkoročni spomin in močno izboljšamo pozornost. To so pokazale študije!
  • Ribe – vsebujejo veliko omega 3 maščobnih kislin, ki upočasnjujejo mentalno staranje, tako, da se demenca počasneje razvije. Vsaj 2 krat tedensko se priporoča jesti ribe.
  • Oreščki, semena – vsebujejo veliko vitamina E in antioksidantov.
  • Borovnice – vsebujejo učinkovine, ki zaščitijo naše možgane pred poškodbami prostih radikalov in vplivajo na to, da se lahko bolje učimo, si zapomnimo podatke.
Za svetovanje o izbiri naših zeliščnih izdelkov in prehranskih dopolnil

pokličite: 07/30 66 830 ali 041/887 362
pošljite e-mail: info@k2m.si
ali nam zastavite vprašanje TUKAJ

 

Related Posts